„ACTIVIȘTII” NEOMARXIȘTI DIN PARLAMENTUL EUROPEAN SUNT SUPĂRAȚI ȘI CER EXPLICAȚII REȚELEI DE SOCIALIZARE TIK-TOK PENTRU VICTORIA LUI CĂLIN GEORGESCU ÎN ROMÂNIA
28/11/2024| Traian Horia✎
Foto: Euro-parlamentara Valerie Hayer, exersând în oglindă teoriile conspirației și zâmbetul larg cu care o să întâmpine TikTok „la audieri”
Idioții utili neomarxiști de la Bruxelles încearcă să arunce vina pe rețeaua de socializare TikTok pentru înfrângerea umilitoare a „progresismului” din România, unde Călin Georgescu a obținut o primă victorie categorică în alegerile prezidențiale. Europarlamentarul Valerie Hayer, șefa grupului ultra-progresist Renew, a cerut directorului general al TikTok, Shou Zi Chew, să se prezinte în fața Parlamentului European ca să „vorbească și să se asigure că platforma sa nu a încălcat normele UE pentru conținutul online, Digital Services Act (sic!, n.n.)”. Grupul Renew al Parlamentului European este o creație a lui Emmanuel Macron, cel care a dus Franța pe cele mai înalte culmi ale lipsei de prestigiu și haosului, și unde un ușier de lux a fost Dacian Cioloș, care admitea printre altele că „bărbații pot să nască”. Hayer poate să răsucească pe toate fețele victoria lui Georgescu în România, nu va înțelege că ea este deja reprezentanta unui curent politic expirat și că explicația victoriei lui Georgescu se numește „Efectul Trump”, candidatul român fiind el însuși un suporter al Republicanului american. Reamintim că la primul tur al prezidențialelor din România, din 9.5 milioane prezenți la vot, 22.94% au votat pentru Georgescu (candidat independent), iar așa-zisa „reformistă” Elena Lasconi (partidul cvasi-neomarxist USR) a obținut 19.18%. USR a fost mereu un partid de buzunar dedicat Agendei globaliusmului sălbatic, iar unii analiști independenți se întreabă îndreptățit cum a reușit mediocritatea politică Lasconi să obțină un procent atât de mare, doar atârnându-și la gât o cruce, conducând un partiduleț cvasi-ateu într-o țară religioasă precum România.
Cu atât mai mult cu cât „progresiștii” nu se pot înmulți rapid, ei fiind pro-avort. Următorii în ierarhia de la prezidențialele României (nov. 2024) au fost Marcel Ciolacu (PSD), George Simion (AUR) și Nicolae Ciucă (PNL). Cel puțin PNL riscă să o ia pe calea PNȚcd care în anii ’90 era un partid tradițional important, iar în prezent este cvasi-inexistent. Explicația firească a rezultatului alegerilor din România nu se referă însă la TikTok ca „teorie a conspirației”– cum cred „activiștii” de la Parlamentul European, ci la faptul că Georgescu cu echipa lui au fost mai isteți decât contra-candidații Lasconi- Compania și au folosit masiv social-media, înțelegând că mainstream media de la București și Bruxelles este coruptă financiar și ideologic și nu mai are popularitate în ochii publicului consumator de presă, iar „presa de socializare” este „noua mass-media”. Cine ar alege în prezent, adică, să își ia știrea de pe Agerpres, TVR, PRO TV, CTP TV sau DIGI TV– care scriu unilateral, în dauna Facebook, yahoo, mewe, X, Tik Tok sau Rumble, unde mai sunt admise și opinii contrare? Călin Georgescu nu este un „ultranaționalist” cum îl descriu „analiștii” de budoar ai progresismului, ci un tip normal, un patriot, un bun creștin și un filosof al eternului mioritic, care în ianuarie 2024 declara că nu este „în competiție cu cineva”, ci are „un contract responsabil cu pământul și cu neamul meu”. Ce știu, bunăoară, Lasconi despre „creștinismul” și „patriotismul” care au făurit România, sau una ca Valerie Hayer– care cere românilor să gândească identic, într-un reflex autoritar, de mic despot? Eventual, România este sătulă de Noul Marxism, care produce ideologi dar nu oameni politici autentici, iar asta se va vedea în continuare la secția electorală.
PRESĂ. ADJECTIV. TRAIAN HORIA – BLOG de JURNALIST